blääää

Jag är så sjukt less att måsta fara på bollspelslektionerna torsdagmornar och börja med att säga "jag har fortfarande ont i knät" till en kärring som knappt tror mig och inte under några omständigheter skulle kunna släppa mig till korpen där jag faktikst kan träna! jävla kärring.

Så alltså komme rjag till skolan, säger det jag ska ha sagt. Kanske får gå ner i källarn och köra styrke eller sitta ohc kolla på till 10.00 när lektionen slutar :) alltid lika roligt. SOM ATT JAG INTE VILL KUNNA TRÄNA? Jag blir jävlat galen snart! Kan inte någon som ändå it känner för å röra på sig ta mitt knä? jag vill träna! jag vill inte bli fet och ha sämst kondition..

Nä nu till något lite roligare! jag ska äta middag hos malle å ankan, fast de är sussi som gör maten (malles mamma), erik är nämligen med firman å bowlar å dricker någon bärs :)
Sen imorgon är det fredag och sen är det LÖRDAG! :) woohooo! jag längtar! Fotbollsavslutning i lule med hotell, mat på allstar och utgång där :)

nää nu ska jag vänta på att nanny börjar och sen kanske äta någon macka om man kan hitta nån mat i kylskåpet som för tillfället ekar :P



Min fiiiina tatuering! :) vill göra meeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0