det är synd om mig

.. det är mest synd om mig!
Ungefär så känner jag just nu. Jag vill verkligen träna!! Jag försöker gå varje dag, gymma har varit och simmat men det är inte så roligt längre! Jag vill kunna springa, idrotta, spela innebandy utan att det gör ONT!

Bläää.
Fortsätter det såhär kommer jag fan bli fet och det vill jag inte! Äter bra mat, eller ja normal mat och äter aldrig godis osv på veckorna men är kroppen van att träna 5-9 ggr i veckan blir det lite konstigt när den inte ens rör sig hälften. Nåja sjukgymnasten igen på fredag, hoppas han kommer med något bra =)

Har iallafall ätit palt hos mamma idag, det var göttt =)

haha ska sluta deppa nu, men jag vill bara grina om ja sak vara ärlig. HEJJÅÅ =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0