fint :)

Ja herregud vilket bra liv man har :)
Just nu håller jag på å tvätta, ska snart iväg å rösta med mamma och ronny, bättre sent än aldrig :)

Igår firade vi Sofie som fyllde 18år i fredags och även fast jag var väldigt otaggad så var det hur roligt som helst och jag blev lite föör knall, men kul var det:) Blev utgång på kalles och för typ första gången var det riiktigt kul där :) Tyvärr så var jag tvungen att fara kring 1 då Erik fick så hemskt ont i magen och inte vill jag lämna honom själv då. Stackarn, har aldrig sett han ha så ont någonstans förut. Men det ordnade sig när han fick lägga sig, ta alvedon och äta lite mat :) Mitt hjärta!

OCH ATT LULEÅ SPÖA SKELLEFTE MED 5-3 IGÅR ÄR JU HELT UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)



Världens bästa killar :) (erik är även inräknad även fast man bara ser halva honom) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0