fredag

Och denna dag borde man vara så glad för att det äntligen blir helg men jag är inte riktigt frisk ännu så jag är inte alls så glad :P
Har ont i halsen, hosta och förkyld. Sov som ett tok igår hela dagen,kvällen och somnade utan problem på natten:P haha

Nyss for Erik till jobbet för att fara vidare till sikfors där de ska ha firmafest. Vet inte någon firma som har lika myckete firmafester som Nelab AB men det är ju kuul =) Man borde ju få bra sammanhållning iallafall :D
Såå imorgon kommer min ekke hem och denna dag ska jag spendera med middag hos mamma och sedan lugnt med kompisar så länge jag orkar =) Blir nog även att sova hos mamii :) Var så hemskt längesedan.

Imorgon ska vi på middag jag och erik med min pappa, jeffery (min halvbror), jonte (min lillebror) och tjaaaa susanne som är jefferys mamma. Vi ser väl hur det slutar :)
På kvällen blir det nog luuugnt så jag blir frisk sen har vi även match på söndag men får se om jag ens kan spela den.

äääääääh heida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0