fredagnatt

Ooh vad jag mår bra nu =) Är verkligen på det bästa Jossan humöret, synd att ingen får se det bara :P hehe
Nååja, just nu ligger jag i våran stora säng och lyssnar på James Morrison-Undiscovered och bara måår :) Såg alldeles nyss "She´s out of my leauge" och den var så himla rolig och fin =) ååh är verkligen glad =) haha

Iallafall! Idag har jag tröstshoppat lite kläder för att jag är krasslig^^ Har faktikst så roligt just nu att jag fotat med min mobilkamera för jag ides inte leta fram min kamera =) haha



Denna fina tunika köpte jag och bilden gör den verkligen inte rättvisa! Iallafall så ska jag ha den instoppad i mina nya svarta lite högre jeans med ett brunt flätat bälte. Skitsnyggt om ni frågar mig ;D hehe



Och dessa två bhar på cubus, samt trosor till =)

Köpte även en stor svart stickad halsduk som är perfekt nu till hösten, strumpbyxor, svart och vitt brottarlinne, smink och tjaaa. Det var nog allt :) Men jag är nöjd iallafall =) NU vill jag att min man sak ringa mig, han är underhållande när han är i den form han är just nu, får väl se om det är lika roligt imorgon för honom ;D

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0