glaaad

Åh så skön vecka det har varit =) har slutat tidigare varje dag och då blir man glad! Plus att jag har världens bästa vänner, familj och pojkvän så det går inte att vara olycklig =)

Var och kollade mitt knä idag. Han trodde att jag hade fått någon slags smäll på minisken, inre ledbandet och att det var nå vajsing med korsbandet.. meeen, med lite rehab så är jag nog back on track snart =) har fått knäövningar som jag ska göra 2ggr varje dag och sen ska jag träffa honom igen den 17onde :)

Annars då? Ja jo de är bra, sak ta tag i engelskan snart har nämligen prov imorogn:P Och sen ska vi och köpa presenter åt Elina som firar sin 18årsdag i helgen och det kommer bli grymt! Neeeni, hejdå :D



Jag är så sjuukt nöjd med mitt fina hååår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0