inte nöjd

Nej tyvärr så blev jag inte nöjd med håret denna gång. Blev alldeles för mörkt, jag visste ju att det skull bli mörkt men inte SÅ mörkt. När jag är i badrummet ser håret mer svart än rött ut och det känns faktikst sådär....
Vill ju ha RÖTT som det blev förra veckan man man kan visst inte få allt. Nåja hoppas det tvättas ut så får jaf säga till Linda att jag vill ha mer rött än såhär.

Iallafall nu äter jag två hårdmackor och dricker juice och ska väl sanrt på cpskolan också. Alltså ja hat skolan, finns seriöst inge roligt me den, tänk om man fick jobba istället fan vilken lycka det hade varit!

Igår var jag och annika på en prommis och gick i över en timme och snabbt gick vi också, skönt =) Men som mit knä fick lida sen, ajaj vad ont jag hade. Är dock bättre idag än vad jag trodde det skulle vara:) Trodde smärtan skulle vara outhärdlig men jag kan iallafall gå normalt utan att ja helt vill dö :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0