its light outside

Helluuuu! Nu har jga nyss vaknat upp frå nen välbehövlig pnapp, sköönt! Ska sanrt till skolan och ha min sista lektion som är idrott. Jag kan ju ändå inte vara med vilket är mindre roligt :P Får satsa på en LÅÅÅNGprommis och lite rehan istället :) eller kanske gym och rehab? Nää är så fint väder ute så vill promenera :)

Idag på bollspelet så kunde jag inte vara med ,eller var med en stund men sen sa mitt helvetes knä till. Jag trodde det skulle gå bra att ine kunna "träna" på ett tag men det är ju döden. Nästa vecka ska jag på spinning och så är det bara :P

Annars så ska jag göra tre skoluppgifter idag och sen får vi se vad som hitts på =) Naturligtvis se idol, kanske drar ut någon kompis på en promenix också , eller far och gymmar =) Hur jag nu ska hinna med allt, får se :)

LÄNGTAR TILL HELGEN!!! =)))

Kommentarer
Postat av: HannaH

sv: haru hål i tungan :D?

2010-09-09 @ 15:53:11
URL: http://hannahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0