kallt

Åh det är så kallt! Sitter i underställ, shorts, t-shirt, mjukiskläder och en filt samtidigt som jag hostar. När ska denna satans hosta försvinna egentligen? Vet inte vars febertempen har försvunnit heller. Jag är en sådan som känner när jag är sjuk och just nu känns det inte alls okej men jag måste verkligen vara med på bollspelet idag. Tragiskt men sant! haha. Är vi utomhus så vettekatten om jag är med dock, då lär jag ju inte ha några lungor kvar :P

Nåja! Igår var en lugn dag. Som sagt den kortaste dagen i skolan, slutade 3 och for då hem, la mig i soffan och väntade tills ungefär tio i 4 innan jag ställde mig och laga mat. Efter det  blev de soffan igen ;> Såg tv och bytte om för träning, blev ingen träning:P Satt och hosta och prata med Kent istället (lagledare) For hem och dushcade, såg fångarna på fortet med Erik sen gick vi och la oss :) haha Pensionärerna ;D Men skönt att ha sovit så länge men jag skulle lätt kunna sova längre :P

Nu ska jag leta fram nå nässpray så man kanske kan andas om man springer någon meter idag på bollspelet och sedan idrotten i eftermiddag :P Är förövrigt så stört less vårat schema redan, har inte en kort lektion. Alla är en timme eller mer och slutar efter 4 varje dag utom en! Är ju sjukt! VEM vill sluta 16.15 på en fredag? Så jävla tragiskt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0