red head

Åååh, nu sitter jag på skolan och väntar på att dom två sista lektionerna ska börja- religion. Sen slutar ja klockan 3 och det är den kortaste dagen vi har på veckorna, kul? nä :P

IALLAFALLLL. Min frissa Linda skrev ett mail till mig på fb idag och undrade om jag hade färgat mitt hår ännu. Om inte så skulle jag vara testkanin åt henne så det blir GRATIS! så på måndag blir jag red heaad igen, och som jag längtar! :) Gratis dessutom, sööööft :D

Ida ringde även nyss och sa att vi skulle ha surströmmingsfest på lördag, SMID!:) Helgen kommer nog bli bra trots allt =)

Nåja, nu ska jag fortsätta muppa mig och vänta 40 min på att lektionen ska börja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0