säger som många andra

Just nu finns det inga vinnare, inget blått eller rött..
Tragiskt att SD är inne i riksdagen, skäms över att vara svensk och funderar på vadfan det är för fel på vissa människor? Uppenbarligen så har vi i sverige rasistproblem som vi måste arbeta med..

Nog om detta! Måndagmorgon och jag har kommit hem från en kortare '"spring"tur. VARFÖR kan jag inte springa? Vill verkligen men inte mitt knä. Varenda steg jag tar med högerbenet så hugger det till i knät, är som att musklerna inte finns och det inte finns något där som inte gör ont. Jag ska dock hoppa in i duschen nu och sedan 10..30 ska jag vara på stepin och checka knät igen. Något måste det ju gå att göra åt det!!

Annars så har jag varit på organisation och ledarskap 8.10-9.10 vi pratade om valet och sådär. Intressant och bleb lite diskussioner.

Nä ska hoppa i dushcen :) pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0