slitet

åh jag är så trött hela tiden... Nåja =)
Kom nyss hem från skolan, vi har sett på en debatt idag mellan partierna, inte då sd- tackar för det!
Iallafall jag har väldigt svårt att veta vem jag riktigt sak rösta på! Måste nog ta mig en titt på internet så jag får lite koll =)

Klockan 4 ska jag iallafall iväg till frissan och lägga på en till färg eftersom det är så fruktnsvärt utvättat, man vill ju inte gärna gå omkring med orange hår när det egentligen ska vara RÖTT! haha =)

Annars då? Ska ut och promenixa med ankan senare och efter det blir det idol =) Imorognbitti ska jag på korpen och köra hårt nanting i gymmet. Är så frustrerad över att jag bara har mer och mer ont i knät. fattar ingenting?

nääääää heida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0