tar aldrig sluut

Nu är jag förkyld också, eller blev det igår. Känns typiskt :P

Nåja :) Nu på morgonen har jag varit ut på en powerwalk, skulle egentligen vara en springtur men mitt knä vill verkligen inte som jag. Tycker det är lite tråkigt. Men snart får jag förhoppningsvis kolla upp det :)

Igår var en bra dag! Vi fick sluta klockan 14 istället för 16.20 och det var riktigt skönt! For till Ida och umgicks med henne och sedan for jag till Linda och färgade håret och fick även färgning och vaxning av ögonbrynen på köpet, min frissa är bäst! :) (anna klippare, Linda Karlsson!)

På kvällen blev det att se pite-lule och fan va surt att grabbarna inte fick vinna. Förhoppningsvis förlorarar lule ngn match och pite vinner så dom kan få vinna serien :)

Nuuuuuuu ska jag göra klart det sista för skolan, går till 16.10 idag.. Blööö. nåja, hejdå :)



Mitt röda håår )(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0