trött

japp, idag är jag trött. Ska nog ta mig en sovmorgon :P Börjar 8.10 och har organisation och ledarskap och efter den hål till 10.20 och det är så förbannat värdelöst!!
Nåja

Helgen har varit helt okej. I fredags såg vi idol och film hos malle och ankan=) Sen lördagmorgon kidnappade vi födelsedagsbarnet elina och hade tipsrunda med henne, riktigt kul! Och på kvällen firade vi henne och det var kul tills vi skulle ut. Piteås uteliv för dom under 20 suger!! fyfan  vad tråkigt det är, helt jävla sinnesjukt!

anywayyyy. Igår hände inte mycket, sov läääääänge och sen for jag och handlade mat och det var så sjuukt gott =) Lövbiff med sånnahär potatisgrejer som ser ut som chips, sallad, persiljesmör, bea och cola. Bra gjort av mig! :)
Sen gjorde jag dock en miss.. Köpte chips, gräddfil men glömde dippen i korgen.. Nåja då blev det inte onyttigt på kvällen iallafall =)

Mitt knä blir förövrigt aldrig bra. Man tycker ju att de ska bli bra av rehab men tydligne inte.. Har typ bara mer ont. VILL TRÄNA SOM VANLIGT JÄVLA FOLK!!!



"jag älskar dig mer än jag någonsin har älskar någon"

ibland kan man smälta alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0