vandring?

Gooodmorgon! Fast ne. Eller egentligen är jag rätt glad eftersom det är fredag men lite irriterad över att Erik snoozar i 40minuter innan han stiger upp så jag vaknar till och inte kan somna. Tänk er å höra "JUST GONNA STAND THER AND WATCH ME BURN" 4ggr hur högt som helst varenda morgon. och ja han har love the way you lite som alarmsignal :P haha!

Iallafall :) Idag ska vi ha vandring med skolan och jag börjar bli lite tveksam om det kommer bli av då det regnar och allt nu? VILL INTE HA VANLIG SKOLDAG, seriöst!
nojanooja får väl se hur det blir :)

Igår var jag på och fika med laget och nästa helg ska vi på lagavslutning i lule och bo på hotell, äta mat och se hockeyn på all star och vara där =) GRYMT TAGGAD! :)

RIKTIGT SKÖNT ATT LULE TOG TRE PINNAR IGÅR OCKSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0