helg

Ja, nu är helgen över.. Glad är jag för det. Har inte varit den roligaste av helgerna. Fredag blev det begravning, det var fint men jobbigt. På kvällen var vi tjejerna och myste på tillsammans (min man har varit borta hela helgen) Lördag blev det match i luleå, den gick inge vidare bra vi var riktigt dåliga men jag gjorde iallafall ett straffmål :) På kvällen hängde jag med gamla gänget hos jens, hur trevligt som helst! Fruktansvärt skönt att vara nykter, jag behövde verkligen det :P
Nu längtar jag bara till på fredag när jag, ekke, nina å jocke åker upp till eriks stuga och bastar, äter gott och har trevligt :)
Efter den helgen är det bara 5dagar kvar tills vi far till prag, SÅ HIMLA KUUUUL! :)
I veckan är det även korta skoldagar men nästa vecka börjar helvetet för mig. Ska varva skola och praktik må, ti ,on och skola to,fr. Kommer bli lååånga dagar :( Nåja, hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0