yeey

jag har det så bra! Mår så bra och allt därtill!
Igår var jag på ett spinningpass i 60minuter och ett styrkemix pass i 60 minuter och min vän anna var instruktören och det var riktigt roligt! Varför har jag inte gått på hennes pass innan?
Ska dock tilläggas att benen var riktigt möra och slut när jag kom hem. Duschade, åt lite fil och dunstade i säng. men vilken natt det har varit! Har hostat och varit tvungen att kissa varannan timme. Men jag mår bra ändå =)
Idag var skoldagen slut redan klockan 11.05 har sedan dess varit hem en snabbis och sedan till farmor för fika och prat, älskar min farmor. Hon är bäst!
Senare idag ska jag och ekke till hans föräldrar och äta och sedan blir det fotbollsträning om jag hinner annars springtur hem från öjebyn. Jag måste verkligen plugga inför matteprovet imorgon!!
Imorogn är det torsdag och då ska jag en snabbis förbi systemet för att få köpa mig lite viiin. Det första jag sak göra på fredag när vi är framme i arvidsjaur är att slå igång brasan, ta ett glas rött medan vi väntar på att bastun ska bli varm. FY VAD JAG LÄNGTAR! =)
jag och fina anna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0