nytt liv

Jag har börjat mitt nya liv nu! I måndags rättare sagt. Äter bara bättre och inge godis eller något på veckorna och ska försöka hålla mig på helgerna också!
Träna har jag aldrig haft problem med så det kör jag på som vanligt med =)
Är jobbigast med sockret alltås. Fy igårkväll satt erik och åt kexchoklad (jag älskar) och jag satt och knapra på naturella nötter. Nåja det löser sig :)
Får se hur jag gör med träningen idag dock, har fått ont i halsen och har cup på lördag så vill inte bli sjuk till dess! Men tror jag ska lura erik så jag får följa och lira bandy med grabbarna, så jävla dålig är jag inte så ja it kan psela me dom:P haha
Såhär såg min frukost ut idag. En hårdmacka med keso, ägg och kaviar sedan en liten skål med vanilj yoghurt, lite frysta bär och lite valnötter och till vatten- perfekt! :)
Såhär ser jag ut för tillfället, kort hår men jag börjar vänja mig :)
Nu ska jag plocka undan och sedan gå ner i tvättstugan :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter bra de :) Fin du är i håret! :)

2011-03-28 @ 18:54:30
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0