tapeeeter

Bläää. Vet ni HUR svårt det är att välja tapeter? Det går ju knappt att välja en fondvägg som man vill ha och stirra på varje dag i flera år och då ska jag och erik välja ut tapeter till hall, kök, två sovrum och vardagsrum! Herregud! Men tillslut kommer det nog bli bra, vi måste nog bara sätta oss ner i lugn och ro och tänka lite =)
Vi ska somsagt flytta, till en trea där dom ska göra om allt! Lyckan är totaaal! :D
Ikväll har jag varit på spinning och for sedan hem och kände redan i trapphuset hur allt kändes bra, kommer in i lägenheten och möts av antons stämma "hej familjen" ja vi är som en liten familj. Kände att något saknades och sedan kom lilla jocke, fy vad jag gillar grabbarna alltså =) Dock så har jag ju turen att alltid få vara med en bästa av dom alla, min ekke =)
Han ligger isängen och svettas, hostar och gör så man inte kan sova där så inatt blir det soffan för min del... kan bli svårt att sova när jag ser tv och har datorn framme men skitsamma =)
Nu ska jag kika efter lite inspiration, gillade bilden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0