wäää

Nu är det nytt år och snart min födelsedag :)
Hade ett underbart nyårsfirande i kåbdalis med underbara människor, längesedan jag hade så otroligt kul!
Har även klippt av mig håret! Axellångt är det nu och för tillfället känner jag mig inte speciellt fin men förhoppningsvis så vänjer jag mig för jag kan ändå inte göra något åt det:P
Just nu sitter jag i soffan. har varit vaken sedan 5 utan att somna om, är så hemskt less att jag aldrig kan sova! har nyss ätit och ska bege mig till korpen snart tror jag, eller så far jag på styremixen halv 12 :) Ikväll är det inomhus fotbollsträning för att träna lite till i helgen då det är stepin cupen :)
Men nu ska jag se lite mer tv :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0