fail

Haha vilken kväll det blev igår!
Vi brudar for till nodo och skulle dricka lite vin, alla vet att det slutar med FEST! Så idag mår jag verkligen som jag förtjänar men ugången på Kalles var trevlig och jag har lovat bort mig på fest idag vill jag minnas. Det kommer dock inte ske :P Idag ska jag vara nykter för imorgon har jag match. fan vad dålig jag är!! Ska de it gå å var nykter en helg? haha
Tur jag jobbar varannan helg i sommar, då går de tinte att festa varje helg :) Eller nog går det men jag kommer inte göra det för då ork ja it jobba :P
NU ska jag fortsätta se serier i sängen och måå. Är gräsänka i helgen då min prins är och fiskar i ajaur. Vill inte ens veta vad jag sa till han igår när jag var så knall. haha herregud =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0