Turkeeey

Idag ska vi till turkland och jag sitter som på nålar för att jag HOPPAS så mycket att vi får komma oss iväg. Snacka om att det är otursgänget som ska åka. Förra året fick inte Malle och hennes klass åka till spanien pga vulkanutbrott, när vi skulle me familjen och thailand ramla lillebror med cykeln första resan och fick ett sår i njuren och låtsas storebror var tvungen operera nå i magen andra resan.. Och jag och Erik skulle egentligen till Rhodos men då gick flygbolaget i kk, SNÄLLA GIV OSS TUR! haha =)
jag är som ni ser superladdad! Shortsen kommer äntligen få användas på bara ben och ny bikini har införskaffats! Haha och jävlar vad fet min arm ser ut, på bilder ska man kanske it trycka in den mot kroppen men det bjuder jag på :)
Nu ska jag förhoppningsvis leva livet och få BADA!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Märker på fejjan att ni åkt iväg :) Ha nu så roligt, sola, bada och drick drinkar för mig också :D p.s bra att du gör som jag säger och uppdaterar din blogg ;>

2011-05-27 @ 01:28:56
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0