uppdatering!

Fick order av Lisa om en liten uppdatering så varför inte?
Har inte hänt så mycket sen senast, livet rullar på som vanligt. Är i slutspurten på skolan och de flesta vet ju vad det innebär: PLUGG!
Jag har så ofantligt mycket att göra i skolan att jag inte vet vars jag ska börja eller sluta men har betat av tre stora inlämningar igår så är ändå rätt nöjd =)
Även balen och studenten är på ingående så jag har varit och testat min balfrilla i måndags och oooh så fint det kommer bli! Myyycket hår! :)
Idag har jag historiaprov och det känns som att det kommer gå dåååligt, sen engelska och efter det är skoldagen över. Dock så ska jag till Ida och plugga matte inför nationella på tisdag, skriva svenskatalet jag har imorgon och förbereda för engelska nationella :P haha Belöningen får bli ett pass på korpen på kvällen eller en härlig springtur då fotbollsträningen tyvärr är inställd.
äääh jag lever och försöker göra allt så bra som möjligt! Har Fått ett par SKITSNYGGA skor iallafall och fått lite färg på kroppen efter en vistelse i solen igår (syns tyvärr inte bra på bild!!) hehe
Mina fantastiskt snygga skor! Dock liiite stora men det får duga!
Här är lilla jag osminkad och lite röd. ( som egentligen var massor röd)
Nu ska jag äta frukost ohc plugga lite inför provet! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0