Äntligen!

Har kommit igång med träning och vardagen igen- känns underbart! Efter skolan igår städade jag hela lägenheten (går sociologiprogrammet i luleå) och begav mig på fotbollsträning. Till min förvåning skulle vi spela med herrarna (yeeey....) Har man inte tränat regelbunden fotboll på typ två månader så är det lite halvjobbigt, men det gick bra och herrarna är riktigt roliga :) Efter fotbollen blev det hortlax och innebandy med grabbarna- SÅ JÄVLA ROLIGT!!!! =) Love it! Imorse vaknade jag halv 11, slängde i mig en shake och for på styrkemix med en härlig träningsvärk i benen, sjukt kul med styrkemix också och korpen har blivit såååå bra- love it (igen) Nu ska jag hoppa in i dushcen, fixa mig och slänga i mig en till shake för att sedan plugga med nina, äta middag och träna fotboll :) Älskar mitt liv:)

Kommentarer
Postat av: isabelle

2011-09-23 @ 23:48:48
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0